رژیم آنلاین و حضوری توسط متخصص تغذیه

زندگی ماشینی و وجود مشغله‌های زندگی و ترافیک در شهرهای بزرگ و نبود زمان کافی و یا عدم امکان مراجعه همه افراد از سایر شهرها، باعث شد اقدام به راه اندازی ارائه رژیم آنلاین و غیرحضوری کنیم. برای دست‌یابی به تناسب اندام و رهایی از مشکلات ناشی از چاقی یا لاغری هیچ میان بری وجود ندارد. وعده لاغری سریع با استفاده از قرص‌های لاغری و یا انواع دمنوش‌های غیر استاندارد و یا روش‌های غیرعلمی دیگر می‌تواند سلامت شما را تهدید نماید.

حتماً می‌دانید افرادی که دچار اضافه وزن‌های شدید هستند باید همواره نگران سلامت قلب و عروق، تحمل فشار مضاعف روی زانوها، خستگی زودرس و تنگی نفس، افزایش احتمال ابتلا به سرطان‌های مختلف و دیابت نوع دو، بروز سنگ‌های صفرا و کلیه، فشارخون بالا، نقرس و واریس باشند.

شاید به‌ظاهر این‌طور به نظر برسد که کسانی که دچار لاغری مفرط هستند به نسبت افراد چاق مشکلات کمتری دارند. اما این تصور صحیح نیست. لاغری بیش از اندازه نیز می‌تواند زمینه بروز برخی بیمارها را فراهم کند. ضمن آن‌که افراد زیادی لاغر به اندازه کسانی که چاق هستند از عدم تناسب اندام خود رنج می‌برند.

 

هنگام گرفتن رژیم آنلاین باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

شک نکنید بهترین راهی که برای حل این مشکلات پیش روی شماست، اصلاح سبک زندگی و شیوه غذا خوردن است داشتن یک رژیم غذایی سالم و عادت دادن بدن به انجام فعالیت‌های بدنی، دو پایه اصلی سلامتی انسان هستند. اصولی که تمام پزشکان و دانشمندان فعال در حوزه سلامت به آن اعتقاد داشته و همواره آن‌ها را توصیه می‌کنند.

 

چرا افراد دچار چاقی مفرط شده یا زیادی لاغر می‌شوند؟!

حیف است که انسان به دلیل چاقی سلامت قلب خود را به خطر بیندازد. یا به دلیل بی‌توجهی به موضوع لاغری خود همواره در معرض ابتلا به بیمارهای مختلف باشد.

البته به جز کسانی که به دلیل مسائل ژنتیکی یا بروز برخی بیمارهای خاص مانند کم‌کاری یا پرکاری غده تیروئید دچار چاقی یا لاغری می‌شوند، اغلب کسانی که از این مشکلات رنج می‌برند سبک زندگی درستی ندارند.

در زندگی پر مشغله و شلوغ امروزی، افراد فرصت کمتری برای آشپزی کردن در خانه و خوردن غذاهای سالم پیدا می‌کنند دسترسی آنی به رستوران‌ها و فست فودها نیز دلیل دیگری برای گرایش افراد به خوردن غذاهای نه چندان با کیفیتی است که ظاهر هوس برانگیز و بوی دل‌فریب آن‌ها مانع از این می‌شود که افراد به عاقبت خوردنشان فکر کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که کسانی که در مدت‌زمان کوتاهی خیلی چاق می‌شوند، از تمام مواد مغذی که در هرم غذایی یک فرد سالم وجود دارد، تغذیه نمی‌کنند. این افراد بیش از حد نیاز خود کربوهیدرات، قند، پروتئین و چربی مصرف می‌کنند. همچنین به‌تدریج میوه‌ها، سبزی‌های تازه، لبنیات و حبوبات از برنامه غذایی آن‌ها حذف شده است.

موضوع عادت کردن به خوردن غذاهای نا سالم در حجم زیاد را در کنار عادت نداشتن به تحرک کافی در طول روز بگذارید نتیجه هیچ چیز به جز چاقی و قدم گذاشتن در مسیر ابتلا به بیمارهای قلبی و عروقی و صدها بیماری دیگر نیست.

در مورد لاغرها نیز همین مسئله عادات بد غذایی صدق می‌کند. اغلب این افراد فقط چند نوع غذا را دوست دارند و بی میلی و بی‌اشتهایی باعث می‌شود بسیاری از مواد مغذی را از برنامه غذایی روزانه خود حذف کنند. ضمن آن‌که داشتن فعالیت بدنی برای افراد لاغر به اندازه کسانی که چاق هستند، مهم است. اما متأسفانه این موضوع نیز توسط آن‌ها مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

رژیم آنلاین

سبک زندگی خود را چطور اصلاح کنیم؟!

رعایت کردن رژیم غذایی اصولی، اولین و مهم‌ترین اصل در داشتن سبک زندگی سالم است. درست غذا خوردن آن‌طور که در ابتدای امر به نظر می‌رسد، اصلاً کار دشواری نیست. کافی است برای مدتی تحت نظارت یک پزشک تغذیه یا یک فرد متخصص از قواعد یک رژیم آنلاین غذایی اصولی پیروی کنید تا خیلی زود همه چیز برایتان تبدیل به عادت شود.

رژیم آنلاین

رژیم غذایی اصولی چه ویژگی‌هایی دارد؟!

از مهم‌ترین نکته در خصوص رژیم آنلاین موفق این است که باید بر اساس ویژگی‌های خاص بدن هر فرد تنظیم شود.

این‌که جنسیت شما چیست؟ چند سال دارید؟ قد شما چند سانتی‌متر است؟ شاخص توده بدنی یا BMI شما در چه وضعیتی قرار دارد؟ آیا بیماری خاصی دارید یا خیر؟ آیا باردار یا شیرده هستید؟ میزان فعالیت بدنی روزانه شما چقدر است؟ آیا به‌طور حرفه‌ای و مستمر ورزش می‌کنید یا نه؟ و… همگی در تنظیم قواعد رژیم غذایی شما نقش دارند.

پر واضح است که تنظیم کردن چنین رژیمی کار هرکسی نیست. کسی باید نوع هر خوراکی و میزان آن را مشخص کند که بتواند همه اطلاعاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم را جمع‌آوری و به‌درستی تحلیل کند سپس بر اساس شناخت عمیقی که از بدن انسان دارد و با دانشی که از میزان کالری خوراکی‌ها کسب کرده، یک رژیم غذایی درست که رعایت کردن آن نه دشوار باشد و نه آسیبی به بدن وارد کند را تنظیم کند.

ما در کلینیک اکسیر پزشکان و متخصصان تغذیه و رژیم‌ درمانی آگاه و متبحری داریم

کلینیک اکسیر مدعی است که جمعی از بهترین و حاذق‌ترین پزشکان تغذیه و رژیم درمانی را در اختیار دارد. کسانی که می‌توانند با بررسی ویژگی‌های اندام شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین و مناسب‌ترین رژیم‌های غذایی را تنظیم کنند.

بنابراین اگر برای دست‌یابی به تناسب اندام به طور جدی تصمیم گرفته‌اید و می‌خواهید سلامت و شادابی را به زندگی خود هدیه دهید، می‌توانید با خیال راحت به کادر کلینیک اکسیر اعتماد کنید.

برای دریافت رژیم آنلاین یا حضوری با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید