پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو (Profhilo) یکی از جدیدترین روش‌هایی است که می‌توان برای رهایی از چین و چروک‌های صورت مورد استفاده قرار داد. رفع چین و چروک با ژل پروفایلو مزایایی را نسبت به سایر روش‌ها دارا می‌باشد و می‌توان از آن به منظور تولید کلاژن و الاستین بیشتر در پوست صورت استفاده کرد در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این روش، هزینه ژل پروفایلو و تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلرها را به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با این روش زیبایی آشنا سازیم.

 

پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو (Profhilo) بهترین ژل برای رفع چین و چروک صورت و دیگر قسمت‌های بدن محسوب می‌شود و می‌توان با استفاده از مزایای فراوان این روش زیبایی و طراوت را بار دیگر به پوست صورت بازگرداند. هیالورونیک اسید ترکیب اصلی این ژل می‌باشد و از طریق مکانیزم‌های مختلف موجب افزایش طراوت و شادابی پوست می‌شود. این مادّه موجب افزایش رطوبت زیر پوستی می‌گردد و با تحریک تولید کلاژن و الاستین موجب افزایش شادابی پوست صورت می‌شود. ژل پروفایلو (Profhilo) به تازگی به دنیای زیبایی عرضه شده است و مزایای فراوان آن موجب گردیده است تا امروزه از آن بطور گسترده برای رفع مشکلات زیبایی استفاده شود.

 

همچنین بخوانید : راهنمای جامع تزریق ژل

 

پروفایلو برای رفع چین و چروک صورت

آیا بازده ژل پروفایلو (Profhilo) بیشتر از سایر روش‌ها می‌باشد؟

بله! ژل پروفایلو (Profhilo) بهترین ژل برای رفع چین و چروک صورت محسوب می‌شود و بازده آن بسیار بالاتر از سایر روش‌ها می‌باشد و شما با استفاده از این ژل می‌توانید میزان تولید کلاژن و الاستین پوست خود را به میزان قابل توجّهی افزایش دهید و چین و چروک‌های صورت خود را محو نمایید.

 

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلرها:

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلرها را می‌توان در چند قسمت توضیح داد. ژل پروفایلو (Profhilo) از ترکیباتی همچون هیالورونیک اسید تشکیل شده است و هدف اصلی استفاده از این ژل رفع چین و چروک‌های صورت با استفاده از افزایش رطوبت زیر پوستی و تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌باشد در این روش، سلول‌های پوستی با استفاده از ترکیبات موجود در این ژل احیا می‌شوند و میزان تولید ترکیبات مورد نیاز برای افزایش شادابی و طراوت پوست را افزایش می‌دهند در حالی که فیلرها ترکیباتی هستند که بیشتر برای افزایش حجم استفاده می‌شوند و از این طریق موجب کاهش چین و چروک‌های صورت می‌گردند.

هر دو ترکیب با اهداف خاص و مشخّصی تزریق می‌شوند ولی باید به این نکته توجّه داشته باشید که نمی‌توان از این ژل به منظور افزایش حجم استفاده کرد و کاربرد اصلی این ژل رفع چین و چروک‌های صورت و جوانسازی پوست می‌باشد از طرفی، فیلرها ترکیباتی هستند که از طریق مکانیزم‌های دیگری موجب رفع چین و چروک‌های صورت می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به منظور افزایش حجم قسمت‌هایی همچون گونه‌ها نیز استفاده کرد و این ویژگی جزو مزیّت‌های آن‌ها محسوب می‌شود تفاوت بین ژل پروفالو و فیلرها به این موارد ختم نمی‌گرد و این دو تکنیک در برخی دیگر از جنبه‌ها همچون میزان ماندگاری نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در کل، ژل پروفایلو (Profhilo) و فیلر‌ها با اهداف مختلفی استفاده می‌شوند و وجود تفاوت بین آن‌ها امری طبیعی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد فیلر لب

ماندگاری ژل پروفایلو

پروفایلو چه مدت دوام دارد؟

عوامل مختلفی بر میزان ماندگاری ژل پروفایلو (Profhilo) تاثیرگذار هستند و میزان ماندگاری این روش می‌توان از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. با این حال، در صورت ایده‌آل بودن تمامی شرایط، میزان ماندگاری این روش می‌تواند تا 9 ماه نیز افزایش یابد. و طراوت و شادابی پوست صورت را حفظ کند ولی میزان ماندگاری آن در حالت عادّی در حدود 6 ماه گزارش شده است. و این مورد نشان دهنده‌ی ماندگاری مناسب این روش می‌باشد.

 

برای مشاهده‌ی نتایج باید چند جلسه تزریق ژل پروفایلو (Profhilo) را انجام دهیم؟

تزریق ژل پروفایلو (Profhilo) از بازده بسیار بالایی نسبت به سایر روش‌های جوانسازی پوست برخوردار است. و این ویژگی موجب افزایش محبوبیت این روش در نزد زیباجویان شده است و رفع چین و چروک با این ژل توانسته است تا در مدّت زمانی کوتاه سر و صدای زیادی را ایجاد نماید بازده بالای این روش موجب شده است تا زیباجویان پس از انجام تنها یک جلسه‌ی درمانی نتایج قابل توجّهی را مشاهده نمایند و زیبایی و شادابی پوست خود را بدست آورند.

با این حال، برای مشاده‌ی نتایج ایده‌آل بهتر است که این روش حدّاقل 4 جلسه تکرار شود تا بازده و ماندگاری آن افزایش یابد. تزریق ژل پروفایلو (Profhilo) عوارض جانبی ناچیزی را به همراه دارد و شما می‌توانید پس از گذشت 2 تا 4 هفته این روش را بار دیگر تکرار نمایید. بنابراین، تنها در کم‌تر از 2 ماه شادابی و طراوت پوست شما با استفاده از این تکنیک افزایش خواهد یافت.

نواحی تزریق پروفایلو

هزینه ژل پروفایلو چقدر است و چه عواملی بر قیمت تزریق ژل پروفایلو تاثیرگذار هستند؟

عوامل متعددی بر هزینه این ژل  و قیمت تزریق ژل تاثیرگذار هستند. که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: برند ژل استفاده شده و میزان شهرت کلینیک زیبایی اشاره کرد موارد ذکر شده مهم‌ترین عوامل متغیّر بودن قیمت این ژل در کلینیک‌های زیبایی مختلف هستند ولی لازم به ذکر است که تعداد جلسات درمانی نیز می‌تواند در این مسئله دخیل باشد پزشکان متخصص در هر جلسه درمانی از حدود 2 سی‌سی از ژل پروفیلو را به پوست زیباجویان تزریق می‌نمایند. و تزریق این مقدار ژل می‌تواند 2.5 تا 3 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

شاید در نگاه اوّل صرف چنین هزینه‌ی هنگفتی غیر منطقی به نظر برسد ولی باید به این نکته توجّه داشته باشید. که کم‌تر تکنیکی از میزان بازده و طبیعی بودن نتایج حاصل از تزریق ژل پروفایلو (Profhilo) برخوردار است. و شما می‌توانید با استفاده از این روش نتایج بسیار مهمّی را بدست آورید همچنین، هزینه تزریق در مقایسه با تکنیک‌هایی همچون استفاده از فیلرها منطقی به نظر می‌رسد و تفاوت چندانی مابین این دو روش از نظر قیمت وجود ندارد در کل، قیمت تزریق ژل پروفایلو با در نظر گرفتن مزایای آن قابل قبول می‌باشد و این مسئله می‌تواند به راحتی علّت محبوبیّت ژل پروفایلو (Profhilo) در نزد زیباجویان را توجیح نماید و شما می‌توانید از این ویژگی به منظور رسیدن به اهداف خود در زمینه‌ی زیبایی استفاده نمایید و جوانی و لطافت را بار دیگر به پوست خود هدیه کنید.

 

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید