لیزر موهای زائد صورت

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای صورت جزو تکنیک‌هایی محسوب می‌شود که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و مزایای بالای استفاده از این روش در کنار عوارض جانبی بسیار ناچیز آن موجب شده‌اند تا این تکنیک از گسترش بالایی در دنیای زیبایی برخوردار باشد در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این تکنیک و مزایای لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

  • لیزر موهای صورت یکی از تکنیک‌هایی است که برای از بین بردن موهای زائد صورت استفاده می‌شود

 

لیزر موهای صورت چیست؟

زیبایی یکی از هدایای ارزشمند خداوند به انسان محسوب می‌شود و حس زیبایی شناسی در تمامی افراد وجود دارد. وجود موهای زائد در صورت می‌تواند زیبایی افراد را با خطراتی جدّی مواجه سازد و اعتماد به نفس آن‌ها را کاهش دهد.

لیزر موهای صورت یکی از تکنیک‌هایی است که امروزه برای از بین بردن موهای زائد صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از بازده مناسبی برخوردار می‌باشد در این تکنیک، نور لیزر با طول موجی مشخّص به پوست زیباجویان تابانده می‌شود و این نور توسّط سلول‌های تولیدکننده‌ی رنگدانه‌های پوستی که توانایی جذب طول موج مشخّصی را دارا می‌باشند جذب می‌گردد به این ترتیب، نور تابیده شده توسّط لیزر موجب وارد شدن آسیب به سلول‌هایی می‌شود که رنگدانه‌ی مورد نظر را تولید می‌کنند و از این طریق باعث ریزش موهای زائد می‌شود لیزر موهای صورت یکی از پربازده‌ترین روش‌های درمان پرمویی غیر هورمونی می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از این روش در چند جلسه‌ موهای زائد خود را از بین ببرید.

لیزر موهای زائد صورت

این تکنیک (یعنی لیزر موهای زائد) از مزایای فراوانی برخوردار است

 

مزایای لیزر موهای صورت

ناچیز بودن عوارض جانبی:

لیزر موهای صورت در صورت استفاده‌ی درست عوارض جانبی بسیار ناچیزی را برای شما ایجاد خواهد کرد و می‌تواند مشکلات مربوط به پرمویی صورت را به راحتی از بین ببرد مواردی همچون: قرمزی و حسّاس شدن پوست برای مدّت زمانی کوتاه جزو عوارض جانبی این روش محسوب می‌شوند و این عوارض جانبی در مقایسه با عوارض سایر تکنیک‌های موجود بسیار قابل قبول می‌باشند.

 

دوره‌ی بهبودی کوتاه مدّت از دیگر مزایای لیزر موهای صورت می‌باشد:

لیزر موهای صورت دارای دوره‌ی بهبودی بسیار کوتاهی است و مراقبت‌های بسیار کمی را در مقایسه با سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد صورت نیاز دارد زیباجویان پس از طی کردن مراحل درمانی خود با استفاده از این روش می‌توانند به زندگی عادّی خود بازگردند و دیگر نیاز نیست تا دوره‌های طولانی مراقبت و نقاهت را برای از بین بردن موهای زائد صورت خود پشت سر بگذارند و این ویژگی موجب افزایش محبوبیّت این تکنیک در نزد زیباجویان شده است.

 

دوره‌های درمانی کوتاه‌تر لیزر موهای صورت در مقایسه با سایر تکنیک‌ها:

کوتاه بودن دوره‌های درمانی لیزر موهای صورت نسبت به سایر فرآیند‌های زیبایی از دیگر مزایای این روش محسوب می‌شود. نتایج حاصل از این تکنیک 2 تا 3 هفته پس از انجام آن مشاهده خواهند شد و زیباجویان می‌توانند پس از طی کردن 3 جلسه‌ی درمانی نتایج قابل توجّهی را با استفاده از این تکنیک کسب نمایند بنابراین، شما می‌توانید با طی کردن یک دوره‌ی 3 تا 6 ماهه قسمت عمده‌ای از موهای زائد صورت خود را از بین ببرید و از نتایج بدست آمده بهره‌مند شوید.

 

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای صورت از بازده و ماندگاری بیشتری برخوردار است

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مزایای لیزر موهای زائد مطلب زیر را نیز بخوانید:

مزایای لیزر موهای زائد

دستگاه الکساندرایت چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های جدیدی در این زمینه‌ به بازار عرضه شده‌اند و دستگاه الکساندرایت نیز یکی از این دستگاه‌ها می‌باشد. امواج ساطع شده از این دستگاه در محدوده‌ی رنگ سبز قرار دارند که در زبان لاتین با عبارت الکساندرایت که به معنای طیف سبز رنگ است شناخته می‌شود و طول موجی در حدود 755 را دارند این دستگاه علاوه بر لیزر موهای زائد دارای کاربردهای دیگری نیز می‌باشد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: از بین بردن آثار خالکوبی و تتو، درمان لک‌های دوران پیری و از بین بردن ماه‌گرفتگی اشاره کرد. وجود چنین ویژگی‌هایی در رابطه با این دستگاه در کنار مواردی همچون بازده بیشتر آن در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار موجب شده است تا دستگاه لیزر الکساندرایت به یکی از بهترین دستگا‌های لیزر موجود در بازار تبدیل شود و امروزه کلینیک‌های زیبایی بسیاری از آن برای این امر استفاده نمایند.

 

لیزر موهای زائد صورت

مناسب بودن مزایای لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت موجب گسترش روز افزون آن در کلینیک‌های زیبایی شده است

مزایای لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت:

قابلیّت نفوذ بیشتر به پوست صورت:

طول موج نور‌های ساطع شده توسّط دستگا‌های لیزر نشان‌دهنده‌ی قدرت نفوذ آن‌ها به پوست می‌باشد و این ویژگی یکی از نقاط قوّت دستگاه لیزر الکساندرایت در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در بازار برای لیزر موهای صورت است.

قدرت نفوذ بالای این دستگاه به پوست موجب شده است تا توانایی حذف و از بین بردن ضخیم‌ترین موهای زائد را نیز دارا باشد و بتوان از آن برای افزایش زیبایی انواع مختلف پوست استفاده کرد.

 

امکان از بین بردن موهای بسیار نازک و کوچک با استفاده از این دستگاه لیزر موهای صورت:

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، دستگاه‌های لیزر موهای صورت با ساطع کردن فوتون‌های پر انرژی موجب از بین رفتن موهای زائد می‌شوند ولی جالب است بدانید که این مسئله در رابطه با موهای نازک و یا کوچک صادق نیست زیرا این موها از رنگدانه‌ی کم‌تری برخوردار هستند و به همین دلیل، میزان نفوذ نور لیزر در این نوع موها کم‌تر از سایر موارد است توانایی حذف این موها توسّط این دستگاه یکی از مزایای لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت محسوب می‌شود زیرا طول موج‌های ساطع شده توسّط آن از قدرت نفوذ بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند این موها را به راحتی از بین ببرند در حالی که سایر دستگاه‌های موجود در بازار این قابلیّت مهم و ارزشمند را ندارند و این ویژگی موجب ناکارآمدی آن‌ها شده است.

 

بازده بالاتر لیزر موهای صورت با استفاده از این دستگاه در پوست‌های روشن:

رنگ پوست افراد از دیگر مواردی است که تاثیر فراوانی را بر روی بازده کلّی لیزر موهای صورت می‌گذارد. بالا بودن میزان رنگدانه‌های پوست در افراد مختلف می‌تواند بازده کلّی استفاده از لیزر را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد زیرا این ویژگی به معنای بالاتر رفتن قدرت نفوذ اشعه‌ی لیزر می‌باشد به همین دلیل، دستگاه‌های لیزر قدیمی از بازده کم‌تری در زمینه‌ی لیزر موهای صورت پوست‌های روشن برخوردار هستند ولی این مشکل در رابطه با دستگاه الکساندرایت وجود ندارد و این ابزار قدرتمند می‌تواند تا موهای زائد صورت این پوست‌ها را از بین ببرد و این ویژگی یکی از دلایل برتری آن نسبت به سایر برند‌های موجود در بازار شده است.

 

همچنین برای مطالعه ی بیشتر پیرامون مزایای لیزر موهای زائد مطلب زیر را نیز بخوانید:

مزایای لیزر موهای صورت با دستگاه الکساندرایت

جهت مشاوره رایگان با پزشکان مجرب مرکز تخصصی پوست و زیبایی اکسیر همین حالا با ما تماس بگیرید.️

آدرس شعبه یک: یوسف آباد، خیابان هجدهم ، پلاک ۱۰

۰۲۱-۸۸۰۶۷۱۷۵

۰۲۱-۸۸۵۵۷۶۰۱-۳

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید